מי זה עופר קרסו

עופר קרסו מספר כיצד הגיע לתחום ההדמיית שיער

נגן וידאו

עופר, ספר לנו כיצד התחילה ההתעניינות שלך בתחום הדמיית השיער?

לצערי חוויתי את תהליך ההתקרחות בגיל 17 וכמובן שניסיתי כל שיטה אפשרית.
בשלב מסויים הבנתי שאני מבזבז את הזמן שלי וחיפשתי פתרון יציב וקבוע שייתן לי שקט נפשי ואת האפשרות לחיות באופן מפוייס יותר עם העובדה שאני גבר מקריח. נחשפתי לטכניקה באתר אינטרנט בלונדון, בפחות מחודש הגעתי לקליניקה המובילה בלונדון בכדי לברר מהו הפלא שהם מתמחים בו. תוך זמן קצר הבנתי שזה הדבר הכי נכון בשבילי, למדתי את הטכניקה ביחד עם שותפתי לדרך ולאחר שהבנתי מה זה גרם לי, החלטתי להפיץ את השמועה והבטחתי לעצמי להיות נאמן לטכניקה ולכל מי שבוחר להיות מטופל שלי.

האם בתור גבר מקריח ניסית פתרונות אלטרנטיביים

כן, ניסיתי, עברתי 2 השתלות שיער, התמדתי במשך שנתיים לקחת כדורים האמורים למנוע נשירה, והתאכזבתי כל פעם מחדש מהבטחות של מכונים שונים שהבטיחו לי דברים שהם לא יכלו לקיים. הרגשתי כמולך שולל עם חור גדול בכיס.

מה גרם לך להרגיש שהפתרון של הדמיית שיער הוא הטוב ביותר

הפתרון הינו הטוב ביותר בעיקר בגלל חוסר ההתעסקות, המראה הקבוע והלא משתנה המותיר אותך נינוח ומלא ביטחון. וגורם לך להפסיק להתעסק בתפל ולהתמקד בעיקר הדברים בחיים.

ספר לנו על התחושות של הגברים שמגיעים אלייך לייעוץ וכיצד אתה מסייע להם להתגבר על החששות הלל

רוב הייעוצים מגיעים אליי מלאי חששות מהתהליך, מהספק אם זה כואב, וכמובן מפחד שהתוצאה לא תתאים להם.
לאחר שיחה אישית איתי בפגישת הייעוץ אני מזדהה איתם, כי גם אני הייתי שם. משריש בכל מטופל בטחון ונותן להם את היכולת להאמין בי ובתוצאה הסופית ומבטיח להם יחס אישי לאורך כל הדרך.

מה היית רוצה להגיד לכל גבר שמתלבט האם לעשות הדמיית שיער או לא?

אם אתה מחפש  מראה מסודר, נקי ונוח לתחזוק, הגעת למקום הנכון.

מה אתה הכי אוהב בעבודה שלך?

את היכולת לעזור לאנשים גם באופן ויזואלי וגם באופן אישי. את הזכות להכיר אנשים לעומק בשיחות אינטימיות בזמן הטיפול.

הדמית שיער לגברים

עדן רוזנפלד – מנהל קשרי לקוחות

עדן, תאר לנו את תפקידך בקליניקה 

תפקידי בקליניקה מתחיל, החל מהשלב הראשוני של פניית הלקוח לקליניקה לצורך התעניינות. ההתקשרות בינינו נעשית לרוב על ידי שיחת טלפון או וואטסאפ. כאשר אני מקבל פנייה ראשונית של לקוח, אני שואל אותו האם הוא מכיר את הקליניקה שלנו? וכיצד הגיע אלינו? האם הגיע אלינו דרך חבר או דרך האינטרנט?

אני דואג לברר האם הלקוח מטפל בהתקרחות שלו באחת מהדרכים האלטרנטיביות חוץ מהדמיית שיער, פרט זה חשוב. למשל, במקרה שהלקוח בעל תוספת שיער ומעוניין להסירה, אציין בפני הלקוח כי התהליך הוא הדרגתי ושהוא אינו נפרד מהתוספת בטיפול הראשון, אלא לאחר מספר טיפולים בהם מתגבשת תוצאת ביניים המאפשרת הסרה של התוספת כך שהמעבר בין התוספת לתספורת הקצוצה רך יותר.

האם בקליניקה יש מוצרים משלימים לטיפול, ספר לנו עליהם?

במהלך השנים התוודינו לכך שבחודשי הקיץ דהיית הטיפול מעט יותר מואצת.

לכן, פיתחנו קרם הגנה עמיד במיוחד אשר מגן מפני השמש ומקנה מראה מט. בנוסף, בקליניקה ניתן לרכוש סבון חומצות המופק מלימון וקמומיל המווסת את רמת ה-pH בעור. כלומר, מווסת את רמת החומציות ובכך מתקבל מראה אחיד יותר ולא שומני.

ניתן לרכוש גם מכונת תספורת המותאמת לקבלת מראה אחיד בין השיער הקיים לטיפול.

מה אתה הכי אוהב בעבודה שלך?

אני משלב המון תחומים בעבודה. ביניהם, קשרי לקוחות, שיווק, עבודה עם עופר. העבודה בקליניקה מאפשרת לי להכיר המון אנשים ומכל אחד אני משכיל ללמוד.

זה הזמן להחליט

סגירת תפריט